Як потрапити до входу в склеп в радянській установці?

Радянські інсталяційні склепи Підніміться вгору та протисніться крізь тріщину в скелі, потім розбийте стіну, що розвалюється всередині наступної камери, пройдіть і прочитайте табличку на стіні ліворуч від вас. Далі звідси шлях буде роздвоюватися. Прямо — схованка монет, а шлях праворуч веде до самого склепу. 1 грудня 2020 р.

Пошук склепу Від базового табору Рибальського району прямуйте берегом назад до Прихованого міста. Ви підійдете до дерева, на яке можна піднятися, всього за кілька футів від базового табору. Підніміться на дерево, потім стрибніть з гілки на виступ на скелі. Підніміться вгору, потім продовжуйте праворуч.

Лара знаходить мотузку, потрібну їй для Мотузкових стріл у в'язниці ГУЛАГу Радянської установи, коли вона намагається втекти. Він знаходиться в офісі за Стіною, що руйнується, де також захований Вигнутий Лук.

Радянська установка головна карта знаходиться у вовчому лігві праворуч від млина в центрі великої відкритої території. Переможіть вовків, а потім візьміть на карті в задній лівій частині печери. Друга карта знаходиться за межами другого вовчого лігва. Потрібно перейти міст і піти наліво.

Виявляється, потрібно отримати вогняні стріли, щоб збирати масло. Так, до того часу він недоступний. З іншого боку, будь-яка олійна банка або природна пляма заповнює колбу максимально – немає потреби шукати високо та низько, як у більшості ресурсів.

1. Від базового табору храму Кукулкан прямуйте на північ. Перестрибніть через щілину до стіни кирки.
  2. Спустіться спуском, а потім спустіться на платформу внизу. Візьміть схованку виживання поруч із собою, коли приземлитеся.
  3. Поверніть ліворуч, щоб увійти до гробниці.